SSK-Djurgården

Den här matchen har jag sett fram emot sedan vi fick matchschemat, vilket är några månader sen. Och nu är den äntigen här om några timmar.
Kommer nog komma ganska mkt folk till axa för att se 08-derbyt mellan tälje och djurgården, kommer nog bli en spännande match tror jag ;)
Många NHL-spelare också. Landeskog och Murray hos dif och hagelin, read och ericsson hos oss!
Jonathan Ericsson är värvad till SSK under de 4 kommande matcherna pga backbristen och sen får vi helt enkelt se hur det blir efter det, får hoppas på det bästa.
Längtar fan tills Dahlström, Sonntag, Carlsson och Djuse är tillbaka  på isen, så vi får spela med ett helt lag för en gångs skull :/
Aja, får se hur dagens match slutar, jag och katjus har tagit ledigt idag för att kolla på matchen och jag tar med mig Lea :)
Aja snart kommer syster hit med familjen och sen ska jag fixa mig för att åka, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim