svar på tal - sista gången

 
Asså snälla, varför kommenterade du från första början?
Och om vi nu ska prata om skitsnack kan du ta och berätta för din "älskade" Elin allt skit du sagt om henne, och på samma gång kan du berätta för ditt ex (rickard) att du bara utnyttjade honom för att du inte fick den du ville ha.
Och att jag kommer stå ensam kvar och inte ha någon kvar? Det var ju därför du flyttade härifrån, just för att du inte hade någon kvar och för att alla var "dumma" mot dig.
Jag bryr mig inte, ärligt talat.. Det har varit så jävla skönt att slippa dig, så gör mig en tjänst och sluta läs min blogg och mind your own buisness :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad fan ska du göra åt saken att jag läser din blogg eller kommenterar? Du kan inte göra ett skit och du vågar ju ändå inte säga ett skit när det är öga mot öga.
Sluta snacka en massa jävla skit om saker du varken har något att göra me eller vet något om. Du säger att jag "utnyttjade" honom men jag undrar vem det är som blir utnyttjad? Killar börjar prata med dig i någon vecka sen skiter dom fullständigt i dig, men du har bara dig själv att skylla med tanke på hur du behandlar dom. Killar är bara skit är fet enda man hör från dig och blabla men du får väl förfan skylla dig själv nät du sitter och skriver att du ska ligga med dom osv men sen inte ens träffar dom. Väx upp förfam

2012-10-18 @ 19:39:07
Postat av: louise

men lilla linnnea hon ligger inte iaallafall runt som du och blir utnyttjad som du ! och jag lovar hon behöver inte ligga medkillarna för få kärlek och bli dumpad snälla stick sluta tjattra med carro sluta lägg ner tiden ......

2012-10-18 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim