15 days to go

Åh idag mår jag bra! Eller aa lite söndagsångest har man ju alltid men bortsett från det så mår jag bra!
I fredags kväll efter middagen somnade jag (klockan 6) och vaknade igen klockan 3 (på natten) med både smink och kläder i en bäddad säng. Så gick upp och sminkade av mig och borsta tänderna och kröp ner under täcket igen! Gick upp halv 10 och tog en dusch och fixade mig innan jag åkte till skärholmen med katjus, fick med mig lite underkläder hem samt en hemmatröja! haha var en mysig dag helt enkelt och sen åkte jag hem och bara tog det lungt med lite filmtittande och smsande!
Idag är det söndag och jag ska bara vara hemma idag också och passa Melvin, sen är det tvättstuga och städning som gäller!
 
Och vet ni vad?! Det är bara 13 dagar kvar på praktiken innan vi ska tillbaks till skolan. Eller 15 egentligen men 1 dag är vi lediga och nästa fredag ska vi på chokladfestivalen med ettorna.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim