Vill tatuera mig!

Tjaaaa på er!
Måndag morgon igen och det känns som att allt jag ätit på en vecka ska komma upp igen, haha inte mysigt alltså!
Sitter på tåget nu påväg till jobbet och lyssnar på musik så då tänkte jag att jag kunde skriva ett litet inlägg eftersom det inte vart nått igår.
Igår var jag iväg med mapa till bror och fikade och sen hem och städa rummet samt rensa lite kläder, haha det tog ju sin lilla tid ;) efter det tog jag ett varmt bad och kopplade av lite.

Idag går jag in på min fjärde sista vecka på praktiken, alltså 4 veckor kvar. Fast enligt mig är det 3,5 eftersom vi ska bort två dagar till bla. Chokladfestivalen! ;)
Jag saknar skolan så himla mycket, det tar verkligen på krafterna att ha så här mycket praktik. Finns inte ord som kan beskriva hur skönt det ska bli att komma tillbaks till skolan..

På tal om annat så är jag verkligen sjukt sugen på att tatuera mig, nått litet och betydelsefullt bara. Frågan är bara vad och vart nånstans!

Aja framme snart så ska sluta här, ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim