All good things are wild and free

Hej på er!
Söndag idag, stannade hemma från jobbet igår och vaknade upp med värsta huvudvärken, var helt död hela dagen. Skulle egentligen träffat katjus och pratat om allt som händer i våra liv just nu + att jag skulle träffa en annan vän men det vart inte så, låg i sängen hela dagen och kollade på tv..
Söndag idag och jobb ute på taxinge, jobbade mellan 06-11 och efter det har jag återigen legat i sängen och kollat awkward hela dagen!

En ny vecka imorgon och jag är ganska så pepp på allt, förutom alla hjärtans dag som är på torsdag, första valentines day som spenderas på axa, så lika jobbigt som vanligt blir det nog inte ;) haha ska även till sjukgymnasten imorgon igen, träningsvärken från senast har typ precis försvunnit så kanske dags att få ny imorgon då ;)

Menmen det var allt för mig för nu, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim