En vacker dag kommer det vara försent, tänk på det.

Godmorgon på er!
Igår gjorde jag inte så mycket, låg hemma och kollade på film, sen smsade katjus och fråga om jag hade lust att följa med henne till mimmos så då gjorde jag det. Skönt att komma ut lite ändå, köpte med mig cola på vägen också och så pratade vi lite killar och sånt som vi alltid gör! Haha när jag kom hen kollade jag på två filmer till och sen somnade jag.

Nu idag har jag duschat och fixat mig, ska alldeles strax åka till jobbet där jag ska vara till klockan 16 idag, efter det får vi se om jag och wingman går förbi axa en stund och kollar j20 innan jag sla iväg :)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim