It's not over yet

Tjaa!
Igår var det först praktiken som gällde, hoppa på fel buss i värsta backe och sen när jag bytte till den rätta bussen så glömde jag vantarna på bussen.. Slutade lite tidigare från praktiken, blev hämtad och åkte till sjukgymnasten. Var i gymmet en timma innan jag drog ner till stan och mötte upp katjus och syster. Köpte nya vantar, en tröja och fick även lite mat i magen.
Idag har jag varit ledig från praktiken så dagen har spenderats i sängen, hela dagen i stort sätt. Kollat film, pratat med wingman i tele ett par timmar här på kvällskvisten och pratat med massa underbara människor utöver det :) kom precis ut ur duschen och jag är riktigt trött så ska nog strax krypa ner under täcket igen, men ska prata med mina homies lite till innan det och mentalt förbereda mig för att jobba heela helgen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim