Old enough to know better, too young to give a fuck

Jobbet igår gick bra, lärde mig kassan och satt där i stort sätt hela arbetspasset, vid 4 mötte katjus upp mig och vi gick till axa och såg j20 bli nollade av hv innan vi åkte till mimmos, köpte pizza, köpte lite gottis på jätten och sen gick vi hem till henne och kollade melodifestivalen och nån konstig film efter det. Skulle egentligen åkt till heron och kollat på bio med T men det vart så sent så vi struntade i det, synd det fan känner jag idag...:(

Idag är det söndag iaf och jag sitter på tåget nu med syster, vi ska åka och fylla i tatueringen, efter det får vi se om vi hinner till axa och j20 matchen eller om det blir för sent :) aja ska sluta skriva nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim