Pure perfection <-- you.

Tja.
Dålig uppdatering, I know men har vart sjuk, är fortf sjuk menmen mår lite bättre nu iaf!
I onsdags sjukanmälde jag mig från praktiken då jag hade feber och knappt kunde ställa mig upp pga huvudvärken. Sen hade jag sovit max 2 timmar pga hostan också så.. Sen på kvällen/eftermiddagen kom bror m. familj hit och åt tårta då världens bästa mamma fyllde år!<3 sen var vi barnvakt några timmar innan barnen åkte hem.
Idag är det torsdag och jag hade min lediga dag från praktiken, sov till 12 typ, duschade, kollade på film, åt middag och sen mötte jag upp wingman och åkte till axa för att se ssk krossa örebro med 4-1. Var som sagt inte så taggad på hockey och att sen få den där sorgsna blicken gjorde inte kvällen bättre direkt.. Menmen what to do? Matchens målskyttar var Gustav Björklund, Robert Carlsson, Fredric Andersson och William (mini-nyllet) Nylander som gjorde mål under sin hemmadebut! Efter hockeyn åkte vi hem, startade en film som jag kollade på medan jag prata med lite folk och nu ligger jag i sängen och ska sova! Tänker vara hemma imorgon också då jag fortfarande mår dåligt och har feber så.

Men vi hörs nån gång, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim