skandal, skandal, en domarskandal

Tung förlust igår som egentligen inte skulle bli förlust om domarn hade skött sitt jobb. När alla tidningar och alla privatpersoner sågar domaren från matchen måste det vara nått som gått fel, jag själv var inte i Västerås och kollade på matchen men jag fick höra mycket om just det målet och nu i efterhand när jag kollat på målet så blir jag lika förbannad som alla andra. Det var ju ett klockrent mål, Robban sköt på sin egen retur men domarjäveln godkände inte målet. Avgå jävla svin, kanske dags att börja döma småbarnsmatcher istället för såna här viktiga matcher. Så jävla klantig får man inte vara såhär nära kvalserien.
 
Jag åkte aldrig till praktiken imorse, då jag har sjukgymnast klockan 2 och det inte går några bussar som jag skulle komma in till stan med igen i tid så blev det sovmorgon. Det säger man heller aldrig nej till.
Men är fixad och klar och ska väl åka om nån timme, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim