ångesten kommer

Sista dagen i skolan idag på typ två månader, gick mellan 9 och 2. Först hade vi idrott då vi fick göra i stort sett vad vi ville, jag och katjus visade upp våra dans skills ;) haha efter det va de natur, jag och katjus gjorde en kompletteringsuppgift och jag vart fett mobbad för att jag är lite seg haha ;) vi hade lite kul där och sen var det lunch, vi spelade biljard på rasten, hade svenska sista timmen då vi debatterade om dödsstraff i sverige :)
Tog bussen vid 2, dog lite, gick hem i snöovädret och kollade lite på tv tills det var middag, efter det åkte jag och pappa till taxinge och kollade vart jag ska vara och sen till affären.
Är hemma nu, tälje har match mot almtuna ikväll på bortais så jag får väl se till att följa framgångarna där också samtidigt som det blir tv tittande tills det är sängdags.
 
8 veckor alltså, 2 månader som vi har praktik.. Jag får på riktigt ångest bara jag tänker på det, jag har såna problem med att praktisera så länge. Den andra tvåan ska också ut på praktik lika länge som oss, 8 veckor alltså och dom är typ astaggade för att slippa skolan. Men det är inte så jävla kul sen efter någon månad ska de veta ;) hahah
 
Aja ska sluta här så vi hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim