du e så sexig, du e vacker, du e så underbar

Tjaaa lovers!
Fredag idag, vakna upp med en ännu värre hosta, ännu värre röst och ännu värre halsont.. Har fortfarande feber också, 38 grader vilket är mycket för mig som vanligtvis har 35 i normala fall i kroppstemperatur. Menmen jag gnäller inte över det, för vet ni vad?! Idag är det hockey, årets första match och den spelas i Axa mellan SSK - Karlskrona! Oerhört taggad är jag idag, glad att jag silipper stå hela matchen eftersom jag antagligen inte skulle klara av det eftersom jag är sjuk. Men har som sagt tagit ledigt och lite feber och förkylning stoppar inte mig från att gå på hockey :D
 
Har precis kommit ut från duschen, ska börja fixa mig för att dra ner till farliga täljestan och möta upp louise och katja sen innan match, puss på er!
 
Kom till templet och stötta SSK i jakten på 3 nya poäng, en match som kan bli Fowlers sista i o med att lockouten börjar ge med sig.. :/ aja kom dit allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim