Hur svårt kan det vara?

Tror ni att mitt rum blev städat? Eller att jag kollade på någon film? Nej. Jag somnade haha, vaknade runt 5, snacka med katjus och vi bestämde att jag skulle komma dit och kolla på hockeyn med henne. Så jag bytte om, mötte upp henne och vi gick till jätten och handla massa gottis som vi skulle ha till matchen, gick hem till henne, kollade på hockeyn, vart frustrerade och efter matchen fick jag skjuts hem!

Oskarshamn alltså, vi torska med 3-2 om jag inte minns helt åt helvete. Det ENDA laget SSK inte vunnit mot den här säsongen, ganska sjukt egentligen då vi ligger väldigt mycket högre upp i tabellen än va dom gör.. Menmen finns inte så mycket mer att göra åt den saken nu! Nu laddar vi inför länsderby i templet på tisdag istället mot djyrgårn, tagga satan! Givet att alla ska dit!

Nu ska jag krypa ner i min varma säng och sova, imorgon väntas det massor med nya äventyr haha puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge

2013-01-26 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim