I wonder what goes through your mind when you hear my name

Snart. Snart så kommer du få veta. Du kommer få veta allt. Det som skrämmer mig är responsen jag kommer få, men jag gör mig själv en tjänst som låter dig veta!

Försov mig imorse, vaknade av ett sms tio minuter innan jag vanligtvis brukar gå till bussen. Fixade mig fort som fan och fick skjuts till skolan av papi. Kollade på nått skitprogram på historian, hade massa genomgångar innan lunch. Efter lunch hade vi ett "prov" och sen gjorde vi klart alla restuppgifter. Jag och wingman blev klara så vi fick ta 2 bussen! Slutade alltså två timmar tidigare än vanligt och det var extra skönt just idag..
Nu ligger jag i sängen med min underbara usa filt över mig, det är kallt som fan:( har säkert sovit några timmar också haha som vanligt då ;) hostan tar livet av mig och livet leker! Haha nä men hostan är riktigt jobbig, den som höll mig vaken hela natten så jag försov mig..

Aja ska sluta här, ta ett piller mot huvudvärken och aa, njuta av de sista dagarna här innan det är dags för praktik igen..
Puss!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det va en fin bild!

2013-01-12 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim