If I said I want your body now, would you hold it against me?

Tjabba!
Ja här nedanför har ni bild på min tatuering som jag gjorde idag. Skitsnygg och jag är skitnöjd, ångrar ingenting! Gjorde inte alls ont, hade förväntat mig att typ sitta o böla av smärta men det gjorde inte alls ont. Första men absolut inte sista tatueringen kan jag tala om för er ;)
När vi var klara där åkte jag, alice och syster till stan där vi mötte upp katjus, tog en lunch på nancy's och sen gick vi runt lite innan vi åkte hem. Har kollat på filmen miracle, en hockeyfilm som var sjuukt bra! Hahah men nu måste jag typ försöka sova, ska upp tidigt imorgon då jag börjar jobba klockan 7.. Hahah! Så vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim