Jag förstår inte

Jaaaa hörrni!
Det går riktigt bra för SSK just nu såhär i slutspurten inför kvalserien! Det gillar vi!
Trots att det var 10 spelare borta från laget under gårdagens match pga skador och sjukdom så tog man in 4 junisar och krossa mora med 5-2!!
Johan Jonsson gjorde första målet för SSK och sen har vi ju målmaskinen Damien Fluery som gjorde 4 mål!! Säsongens första hattrick, + 1 mål utöver det! riktigt grymt! Det ska han verkligen ha credit för!:)
En annan bra sak för oss är att Karlskoga torska igår!

Till något helt annat, blev inget läkarbesök igår då de inte hade tid, ska dit imorgon istället, så missar ännu en dag, jag klagar dock inte, sovmorgon har ingen dött av ;) men istället ska jag jobba några timmar på söndag hade jag tänkt :)
Vid halv 12 gick jag och hämtade mysmelvin och hade honom 4 timmar, busade så han slockna så fort han hamna i vagnen sen, söte! Åt middag och åkte till hockeyn efter det :)
Under periodpausen så börja jag må sådär riktigt dåligt igen, fick riktigt ont i magen och såg lite människor som man kanske inte är redo att se ännu, menmen det känns bättre nu..

Sitter på bussen påväg till praktik nu och lyssnar på musik, ska sluta här så jag inte blir allt för åksjuk!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim