Some songs wake up my inner stripper.

Tjaa!
Lördag idag, gick upp 9 imorse och tog en dusch direkt, runt 10 nångång var jag barnvakt åt melvin och lea till typ 12:) sen städade jag rummet, åt middag och vid halv 4 åkte jag och mötte upp wingman på stan och åkte till axa för att se j20 torska mot frölunda med 5-1.. Haha efter det åkte vi hem och har pratat i tele sen dess samtidigt som vi båda kollat på olika filmer och sen lite NHL hockey mellan Colorado-San José. Vart lite småbråk där ett tag under första perioden och jag tkr att det är lite läskigt att domarna inte går emellan förns nån ligger på isen, stackars killar ju :o

Aja nu ligger jag i sängen och ska sova, imorgon ska jag jobba mellan halv 8 och 12 typ.. Så ingen sovmorgon imorgon heller, sova får man göra i graven lixom.
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim