Mördarveckan

Hallå där!
Nu är praktiken över och skolan har börjat. Har än sålänge bara hunnit vara i skolan en dag då vi var nere på swedbank igår och serverade massa kostymnissar hela dagen! Efter det gick vi tjejer i klassen runt och kolla lite kläder innan elin drog hem och resten drog till donken där vi käkade och sen drog louisarna också. Jag och katja gick runt lite till 7 då vi gick till olearys och kollade matchen. Som vi torska, otippat? Nej. Shit va SSK är dåliga just nu asså..

Aja har precis duschat och nu ska jag börja fixa mig för ännu en skoldag. Sen har jag även jobb heeeela veckan så det blir värsta mördarveckan det här, får se om jag överlever!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim