No one is fearless

Gokväll!
Ligger i sängen nu efter en lång dag, kan behöva några timmars sömn :)
Jobbet i lördags gick bra, satt i kassan 4 timmar på raken och det var riktigt mycket folk så hade ju att göra iaf haha :) efter det åkte jag hem och kolla på pll, idag är det söndag och melvin kom hit runt 11 imorse, jag hade honom hör hemma och vi busade massor fram till 3-4 nångång då dom hämtade upp lillkillen! Efter det har jag bara kollat på pll hela kvällen och nu ligger jag här och är irriterad, ska inte ta upp varför.

Imorgon är det tillbaks till skolan som gäller, som sagt, jag vet inte hur jag ska hantera det haha ;) får väl se. Alltid lite skönt att komma tillbaks, även om det bara är för en dag!;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim