Taggataggatagga

Ahmen tja!
Det var ett tag sen sist, återigen haha prioriterar inte bloggen först!
Kom tillbaks till praktiken i tisdags och enda sen dess har jag haft en sjukt hemsk huvudvärk som inte släppt trots att jag bokstavligen knaprat ipren (som alltid hjälpt), mått illa så fort jag satt mig på en buss och haft feber. Igår efter praktiken åkte jag vidare till jobbet för att jobba 3 timmar och jag mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen så jag sjukanmälde mig imorse och har legat i soffan hela dagen och kollat pll, seriöst världens bästa serie!!
Imorgon är det lördag igen och jag ska iväg till strängnäs igen för att umgås lite, blir nog samma folk som sist + några fler! Ska bli kul, hoppas jag på!;)

Aja ska sova nu och försöka bli av med huvudvärken.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim